راهنما دیابتی درمان ادم شدید به طور طبیعی و به طور موثری

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

راهنما دیابتی درمان ادم شدید به طور طبیعی و به طور موثری

 

راهنما دیابتی درمان ادم شدید به طور طبیعی و به طور موثری

"سلام، من سیمون هستم، و من از پاپوآ گینه نو می آیند. من شده اند از بیماری دیابت رنج می برد به مدت 4 سال، اما من در حال حاضر شروع به تجربه علائم آشکار و ادم شدید اندام تحتانی است. همچنین چیزی است که اشتباه با پا و پا وجود دارد، من می دانم که دیابت من ایجاد می شود، و آن را یکی از عوارض دیابت است. خوب، من می خواهم پاهای خود من، من نمی خواهم برای دریافت قطع عضو است. بنابراین من برای درمان به چین می آیند "، سیمون می گوید.

"هنگامی که سیمون به بیمارستان ما آمد روز اول، من متوجه رنگ اندام تحتانی دو خود atropurpureus بود، و آن را desquamated. او بیش از حد دردناک بود به راه رفتن. از آنجا که از ادم شدید او، او می تواند کفش پوشیدن نیست "، دکتر یانگ می گوید.

"پس از درمان شش روز، ادم ناپدید شد، و درد به طور موثر برطرف شد. در حال حاضر من می توانم در اطراف سالن به مدت 20 دقیقه راه رفتن. من با داروهای چینی در درمان دیابت، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بسیار راضی هستم. در حال حاضر من اعتماد به نفس برای صرفه جویی در پاها و پاهای خود من "

"سیمون به ما گفت که او می خواست از ترخیص از بیمارستان در روز سوم درمان و او در حال حاضر بلیط هوا در ژوئیه 2 رزرو شده بود. اما پس از دیدن اثر درمان، او تایید بلیط ژوئیه 14. دکتر یانگ می گوید: در حال حاضر بیایید ببینید که پیشرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: موثری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.